Tuesday, June 24, 2014

sambutan birthday yg simple-mimple punye..!! Ann turn 5

 Tanggal 18 jun lepas skinny hero ku menyambut hari jadiknye yg ke 5,sekejap je ko dah 5 taun kan nak,rasa macam baru je lahirkan ko,sakit meneran masih lagi terasa... adus..adus..sakitnye..!! hehehhh (over mak ko ni kan..!!)kebetulan pada 18 jun ari tu aku n heroku ade kat kampung.so atok ann a.k.a mak aku mencadangkan utk sambut b'day cucunye di kampung.

 Kitorg wat simple2 je bday ann kali ni,jemput jiran2 yg juga merupakan sedare, sepupu sepapat kami.setat bace doa kul 3pm ,pastu potong kek,pastu makan makan,main2 belon tu je..makanan- makanan yg kitorg sediakan pun simple2 je,kitorg buat spageti bolognes,fetticini carbonara,popia,chokelet cake,tembikai,n jajan jajan,air pulak aku bancoh je air sirap n oren sangkis..hah simple kan,simple kan..?!!,

  Alhamdulillah la dapat jugak sambut bday anak,setahun sekali je pun,tak perlu pun modal beribu ribu takat 2 3 ratus pun da cukup.apa yang penting anak kite gembira kan!!pastu jgn lupe amik gamba banyak2 nti da besar bole la anak kita tgk gambar diorg sambut birthday sambil tersenyum sesorg.. ;))) (aku slalu wat cenggitu, tgk gamba sendiri mase kecik pastu tersenyum2 sambil membayangkan diri ni dibawa semule ke zaman kanak2 menaiki mesin masa yg macam alat dari poket doremon tu.hihihi hebatkan imaginasi aku.) hahahaha











ps:decoration pun simple jugak,mummy die yg buat sesorg tau,mintak nyawa tem tiup belon,belon jenis yg tebal pulak tu,tiup2 belon sampai angin bawah pun keluar skali..prot..hahaha acah je mane ade..hewhewhew


No comments:

Post a Comment